۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴

۵ کلاس درس به سرانه آموزشی شهرستان هوراند افزوده شد

۵ کلاس درس به سرانه آموزشی شهرستان هوراند افزوده شد

تبریز-همزمان با افتتاح مدارس روستاهای قتانلو، زیارلو و قره درویش در شهرستان هوراند، ۵ کلاس درس به سرانه آموزشی این شهرستان افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی مراسمی به صورت پایلوت شهرستانی که در مدرسه ۲ کلاسه قتانلو برگزار شد، ۳ پروژه آموزشی در قالب ۵ کلاس درس با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید.

علی جعفرقلی پور، معاون نظارت و اجرایی اداره کل نوسازی مدارس استان در این مراسم ضمن تشریح اطلاعات پروژه‌های آموزشی مورد افتتاح گفت: مدرسه ۲ کلاسه قتانلو به متراژ ۷۸ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان احداث و امروز به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: همکارانم در اداره کل نوسازی مدارس استان همواره به صورت شبانه روز در راستای اعتلای نظام تعلیم و تربیت درحال تلاش هستند و تنها دلگرمی آنان، خنده دانش آموزان در نواحی و مناطق مختلف استان است.

وی خطاب به دانش آموزان، معلمان، مدیران و انجمن اولیا و مربیان این مدرسه گفت: امروزه حفظ و نگهداری سرمایه ملی از اولویت‌های همگانی است چرا که این مدارس سرمایه‌ای گرانقدر برای آینده سازان جمهوری اسلامی است و امیدواریم تا فرهنگ سازی مناسب و مدیریت متعالی در این مدارس، شاهد حفظ سرمایه ملی و نگهداری مطلوب مدارس باشیم.

لازم به ذکر است که همزمان با افتتاح مدرسه قتانلو، مدرسه یک کلاسه قره درویش به متراژ ۴۷ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱/۵ میلیارد تومان و مدرسه ۲ کلاسه زیارلو به متراژ ۷۸ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان احداث تحویل دانش‌آموزان منطقه گردید.

گفتنی است ۳۰ درصد اعتبار ساخت این مدارس توسط بنیاد برکت تأمین گردیده است.

کد خبر 6249563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha